sábado, 13 de octubre de 2007

Fotos

Plantilla 2006/07


Campíons Liga Xuvenil Temporada 03/04






Xuvenís Temporada 03-04






Infantiles Temporada 99-00






Infantiles Temporada 99-00






Infantiles Temporada 98-99






Lema nos seus tempos mozos







Aqueles maravillosos anos
(Marco, Cristian, Lema e Igor)






Temporada 96-97(2)






Temporada 96-97





Temporada 95-96







Ano 1995




Temporada 94-95 Xuvenís


(Os documentos que non se podan ampliar, copieos e pegueos no seu escritorio, asi poderá velo en tamaño real)

2 comentarios:

  1. Anónimo30/1/09

    Querido Alfredo:
    Felicidades por esta fenomenal páxina.O único problema é que un fenómeno coma min que o deu todo polo Malpica non ten protagonismo e ese é o único fallo. Cabronazo.

    ResponderEliminar
  2. Alfredo1/9/09

    Mira, xa sei que aqui falta moito por poñer pero eu non teño tempo. Gustaríame ter tempo e poñer cousas dos xogadores que pasaron polo equipo e todo eso, pero limitome a intentar informar da actualidade. O ultimo ano Jorge estivo bastante ocupado estudiando e eu abondo facía intentando poñer as crónicas e eso.Eu tamen estou estudiando e esto faisenos difici porque digo eu que o primeiro serán os estudios ¿non?.
    Sei que a resposta chega tarde pero espero que se te reconoza se tanto fixeches polo equipo como dis, xa que o non poñer o teu nome eu on podo decir se é certo ou non. Un saudo

    ResponderEliminar